Застосовність: Автобус ЛАЗ-695, 696, 697, 699 і модифікації
Генератор двигателя - это механизм переменного тока с переменной скоростью подачи фиксированного уровня постоянного тока на выходе. Типичный генератор - самостоятельно вызывающий механизм переменного тока. С помощью генератора переменного тока вместо генератора постоянного тока, путем использования коммутатора потенциальных проблем можно избежать. Однако, постоянный ток требуется для всех нагрузок в автомобиле, включая батареи и, кроме того, выход напряжения постоянного тока должно быть постоянным независимо от оборотов двигателя или текущей нагрузки. Система зарядки повинна, отже, включати випрямляч для перетворення змінного струму в постійний і регулятор для підтримки створеного напруги в межах незалежно від швидкості обертання двигуна. Вал приводиться в дію двигуном і забезпечує область збудження. Його швидкість прямо пов'язана з частотою обертання двигуна і залежить від співвідношення приводу або шківа, який його обертає. Вихідний струм береться із статора. Генератори двигуна змінного струму, зазвичай трифазні механізми, щоб зберегти компактний дизайн і в той же час зниження струму в обмотках статора шляхом їх розподілу між трьома наборами обмоток. Це також дає скорочення потенціалу напруги пульсацій після випрямлення.