41 відгук

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

"АгроМелТрейд" - Запчасти для сельхозтехники
Контакти
"АгроМелТрейд"Сергей
пр. Богдана Хмельницкого 70, офис 40, Мелітополь, Україна
+380 (67) 302-22-79
Мапа
+380 (67) 302-22-79

Двигун дизельний Д 245 на Зіл Бичок і МТЗ

Ціну уточнюйте

  • Немає в наявності
  • Оптом і в роздріб
Двигун дизельний Д 245 на Зіл Бичок і МТЗ
Двигун дизельний Д 245 на Зіл Бичок і МТЗНемає в наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 302-22-79
+380 (67) 302-22-79
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Двигун / дизель Д-245 з турбіною застосовується на автомобілях Зіл Бичок і техніці МТЗ.

Інформаційні властивості, характеристики і експлуатаційні параметри дизеля Д-245 і контрольовані параметри
Найменування параметрів Од. вимірювання Дизель
Д-245.7Е3 Д-245.9Е3 Д-245.30Е3 Д-245.35Е3
Значення
Тип дизеля
Чотиритактний дизельний з турбонаддувом і охолодженням наддувочного повітря
Число циліндрів 4 шт
Розташування циліндрів
Рядне, вертикальне
Робочий об'єм циліндрів л 4,75
Порядок роботи циліндрів
1-3-4-2
Напрямок обертання колінчастого вала по ГОСТ 22836 (з боку вентилятора)
Праве (за годинниковою стрілкою)
Діаметр циліндра, мм 110
Хід поршня, мм 125
Ступінь стиснення (розрахункова)
17
Граничні значення:
-диферентах
-крену град. 35
30
Потужність нетто кВт 85,0 95,0 110,2 120,0
Номінальна частота обертання, хв-1 2400
Максимальний крутний момент, брутто Н*м 420 460 575 595
Частота обертання при максимальному крутному моменті хв-1 1400 1500
Питома витрата масла на чад, не більше г/кВт*год 0,3 0,2
Маса дизеля, не заправленого пально-мастильними матеріалами і охолоджуючою рідиною в комплектації за Правилами ЄЕК ООН №24-Пересмотр2 545 кг 560
Потужність брутто кВт 90±2 100±2 115±2 125±2
Номінальна частота обертання, хв-1 +10
2400 -25


Питома витрата палива при потужності брутто г/(кВт*год) +11,5
230,0
Мінімальна частота обертання холостого ходу, хв-1 800±50
Максимальна частота обертання холостого ходу, не більше, хв-1 2650
Тиск масла в системі змащення дизеля, прогрітому до температури охолоджуючої рідини від 85°С до 95°С;
― при номінальній частоті обертання колінчастого вала
― при мінімальній частоті обертання колінчастого вала МПа 0,25-0,35
0,08

Двигун внутреннего сгорания является источником энергии для всех современных автомобилей. Его основной принцип работы в том, что сгорание или контролируемое устойчивое горение воздуха и топлива в камере сгорания, создает силу, которая заставляет компоненты внутри двигателя перемещаться с большой скоростью и силой. Движение и сила передается на колеса транспортного средства с помощью компонентов других автомобильных систем. Для понимания двигателя внутреннего сгорания требуется обзор основных компонентов двигателя. Компонентами, имеющими непосредственный контакт с камерой сгорания, являются цилиндры, поршни, клапаны и свечи зажигания. Воздух из системы впуска двигателя и топливо из топливной системы поступает в область верхней части каждого цилиндра, известной как камера сгорания. Впускной и выпускной клапаны сидят в шахтах в верхней части камеры сгорания. При открытии впускного клапана отмеренное количество воздуха и топливной смеси попадает в камеру сгорания. Внутри каждого цилиндра, поршень перемещается вверх и вниз. Поршні міцні, циліндричні металеві компоненти, вершини яких утворюють основу кожної камери згоряння.

 

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner