Двигуни / дизеля ЯМЗ-238 М2 та їх модифікації ― є потужними промисловими агрегатами, що відповідають екологічним нормам Євро-0 і призначені для установки на вантажні автомобілі МАЗ, "УРАЛ", КрАЗ, дорожньо-будівельну техніку, а також в якості суднових двигунів і дизель-генераторних установок.
Дизелі ЯМЗ-238М2 мають наступні параметри:
чотиритактний двигун, має 8 циліндрів з V-образним розташуванням.
Робочий об'єм циліндрів ― 14,86 л
Потужність ― 240 к. с. (176 кВт)
Без турбонаддува
Частота обертання ― 2100 об/хв.
Безпосередній впорскування палива,
Рідинна система охолодження.
При необхідності двигуни можуть комплектуватися механізмом відбору потужності.
Двигуни даної модифікації встановлюються на такі технічні засоби
Автомобілі, шасі МАЗ, КрАЗ, «Урал»
Самоскиди, лісовози та сідельні тягачі МАЗ, КрАЗ;
Тягачі МоАЗ-6442, Скрепери МоАЗ-6014, Самохідні катки МоАЗ-6442-9890, Бульдозери ДЗ-240С;
Суднові двигуни і Дизель-редукторні агрегати, Дизель-генераторні установки, Дизель-електростанції та Електроагрегати;
Колієремонтні машини, Шнекороторные снігоочисники, Кормозбиральні комбайни, Моторні платформи, Ж/д крани.
Двигун внутреннего сгорания является источником энергии для всех современных автомобилей. Его основной принцип работы в том, что сгорание или контролируемое устойчивое горение воздуха и топлива в камере сгорания, создает силу, которая заставляет компоненты внутри двигателя перемещаться с большой скоростью и силой. Движение и сила передается на колеса транспортного средства с помощью компонентов других автомобильных систем. Для понимания двигателя внутреннего сгорания требуется обзор основных компонентов двигателя. Компонентами, имеющими непосредственный контакт с камерой сгорания, являются цилиндры, поршни, клапаны и свечи зажигания. Воздух из системы впуска двигателя и топливо из топливной системы поступает в область верхней части каждого цилиндра, известной как камера сгорания. Впускной и выпускной клапаны сидят в шахтах в верхней части камеры сгорания. При открытии впускного клапана отмеренное количество воздуха и топливной смеси попадает в камеру сгорания. Внутри каждого цилиндра, поршень перемещается вверх и вниз. Поршні міцні, циліндричні металеві компоненти, вершини яких утворюють основу кожної камери згоряння.
Основні | |
---|---|
Тип палива | Дизельне |