Двигун на ЮМЗ Д-65 являє собою 4-х тактний, поршневий, чотирициліндровий двигун внутрішнього згоряння, з рядним вертикальним розташуванням циліндрів, безпосереднім уприскуванням палива дизельного і займанням від стиснення. Технічні характеристики: потужність від 30-77 кВт ( 60л.с. ), обороти від 1500-2000. Розташування агрегатів різних систем двигуна у двигунів Д 65-Н і Д-50Л в якості пускового пристрою застосовано пусковий двигун . У двигунів Д 65-М та Д-50 цю функцію виконують електростартер. У всіх названих двигунів агрегати мають певну схожість. Агрегати системи живлення і пусковий пристрій двигунів Д-50, Д-50 Л розташовані з лівої сторони двигуна. У двигунів Д 65-М та Д 65-Н ці агрегати розташовані з правого боку. Габаритні розміри, мм: ― довжина-1236; ширина-652; висота-1292; маса ― 500 кг.
Двигун внутреннего сгорания является источником энергии для всех современных автомобилей. Его основной принцип работы в том, что сгорание или контролируемое устойчивое горение воздуха и топлива в камере сгорания, создает силу, которая заставляет компоненты внутри двигателя перемещаться с большой скоростью и силой. Движение и сила передается на колеса транспортного средства с помощью компонентов других автомобильных систем. Для понимания двигателя внутреннего сгорания требуется обзор основных компонентов двигателя. Компонентами, имеющими непосредственный контакт с камерой сгорания, являются цилиндры, поршни, клапаны и свечи зажигания. Воздух из системы впуска двигателя и топливо из топливной системы поступает в область верхней части каждого цилиндра, известной как камера сгорания. Впускной и выпускной клапаны сидят в шахтах в верхней части камеры сгорания. При открытии впускного клапана отмеренное количество воздуха и топливной смеси попадает в камеру сгорания. Внутри каждого цилиндра, поршень перемещается вверх и вниз. Поршні міцні, циліндричні металеві компоненти, вершини яких утворюють основу кожної камери згоряння.