Двигун / дизель ЯМЗ-236 НК і його можливі модифікації ― це надійний силовий агрегат сімейства дизельних двигунів ЯМЗ. Даний агрегат відповідає всім міжнародним стандартам і нормативам.
Двигун чотиритактний, має 6 циліндрів V-образного розташування.
Робочий об'єм ― 11,15 л.
Потужність ― 185 к. с. (136 кВт)
Частота обертання ― 1900 об/хв.
Впорскування палива ― безпосередній;
Система охолодження ― рідинна;
Турбонаддув;
Двигуни ЯМЗ-236 НК даної модифікації можуть бути встановлені наступні технічні засоби:
Трактори Т-150, Т-150 К, ХТЗ-17222, ХТЗ-181
Двигун внутрішнього згоряння є джерелом енергії для всіх сучасних автомобілів. Його основний принцип роботи в те, що згоряння або контрольоване стійке горіння повітря і палива в камері згоряння, створює силу, яка змушує компоненти всередині двигуна переміщатися з великою швидкістю і силою. Рух і сила передається на колеса транспортного засобу з допомогою інших компонентів автомобільних систем. Для розуміння двигуна внутрішнього згорання необхідно огляд основних компонентів двигуна. Компонентами, що мають безпосередній контакт з камерою згоряння, є циліндри, поршні, клапани і свічки запалювання. Повітря з системи впуску двигуна і паливо з паливної системи надходить в область верхній частині кожного циліндра, відомої як камера згорання. Впускний і випускний клапани сидять у шахтах у верхній частині камери згоряння. Під час відкриття впускного клапана відміряну кількість повітря і паливної суміші потрапляє в камеру згорання. Всередині кожного циліндра, поршень переміщається вгору і вниз. Поршні міцні, циліндричні металеві компоненти, вершини яких утворюють основу кожної камери згоряння.
Основні | |
---|---|
Тип палива | Дизельне |